Grup Hepsi – İki Kelime


Ağustos 27, 2008. Grup Hepsi, Hepsi, Klip, Klipler, Muzik, Muzik1.

54 Yorum

  1. seda replied:

    süper bi şarkı

  2. gizem replied:

    çok süperrrrrrrrr şarkılar yaniiiiiiii
    harika başka dicek bişe bulamıyorum şarkılar güselll ama klipleri olsa daha güselll olur süperrrrrr

  3. reyhan mehmed replied:

    bu sarki supeer guzel hepsiyi tebrik ederim cooooooooooooooook guzel bir muziki yapmislar tabi ayricadsa filmeleride guzel ozelikle cemre,yasemin,eren,gulcin onar en becerikli ler ve anari bilmeyen byenmeyen ne ssolerimki onar bir numara turkiyeyin 1 yildizi ama ben turkikiyeden olmadim icin anarin konceretlerine giderdim ve onara bir hedeye verirdim hani o hediyeye 4 dundede olsun ve beni hatirlasinar onmarin putun sarkilari yani herseyi mukemel ve harika umarim bigun benimder bi arkadaslarim olur vwe okadra unlu olalim ki onar gibi dilerim ne cemreye,ne gulcine,ne erene, ne de yasemine hic birbirinden ayrilmasinar ve ne hastaliklar bulassin ne de batsinar vew oooooooooo coooooooooooooooooooooooook guzel filmi deam etsiner SIZI COOOOOOOOOOOOOOOOOK AMA COOOOOOOOOOK SEVIYORUM!!!!!

  4. reyhan mehmed replied:

    bu sarki supeer guzel hepsiyi tebrik ederim cooooooooooooooook guzel bir muziki yapmislar tabi ayricadsa filmeleride guzel ozelikle cemre,yasemin,eren,gulcin onar en becerikli ler ve anari bilmeyen byenmeyen ne ssolerimki onar bir numara turkiyeyin 1 yildizi ama ben turkikiyeden olmadim icin anarin konceretlerine giderdim ve onara bir hedeye verirdim hani o hediyeye 4 dundede olsun ve beni hatirlasinar onmarin putun sarkilari yani herseyi mukemel ve harika umarim bigun benimder bi arkadaslarim olur vwe okadra unlu olalim ki onar gibi dilerim ne cemreye,ne gulcine,ne erene, ne de yasemine hic birbirinden ayrilmasinar ve ne hastaliklar bulassin ne de batsinar vew oooooooooo coooooooooooooooooooooooook guzel filmi deam etsiner

  5. sultan replied:

    cnlarımmmmmm sizi çokkkkkkkkkkk seviyorummm ya sizin kadar güzel bi gün görmedimmmm bennnnnnnnn size bitiyorum özellikle cemre erennnnnnnnnnnnnnnnnn süpersinizzzzzzzzzzzzzzz

  6. sultan replied:

    cemreeeeeeeeeeeeeeee seni çokkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmm

  7. sinem replied:

    ay heps’ grubuna bayiliyorum b’z’m b’nadak’ kizlar s’z’ sev’yo tab’ k’ de bende s’z’ sev’yorum ne olur d,rd]n]z msn me g’r’n ne olur ben hep’n’z’ de sev’yorum had’ by

  8. sultan replied:

    hepsi grubummm yine harikalar yaratmışsınız siz muhteşemsinizzzzzzzzzzz cemrem seni çok seviyorum aşkitommmmm:):):)

  9. ilknur replied:

    erenimmmmmmmmm süpersiniz ya bu kadar güzel grup görmedim ben hayatımda aşkitolarımmmmmmmmmmmm

  10. kübra replied:

    aşkım yaseminimmmmmm sen benim bitanemmmm hepinmiz süpersibnizzz

  11. mehtap replied:

    canlarımmmmmmmm sizi çokkkk sveiyorummm bu şarkı süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  12. ece ercan replied:

    yine çok güzel şarkılar yapmışsınız hepinizi çok seviyorum.ama ençok cemreyi seviyorum başarılarınızındevamını diliyorum

  13. SULTAN replied:

    sizi çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmm

  14. SULTAN replied:

    cemremmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm senii, çokk sveiyorummmmmmmmmmmmmmm

  15. esra replied:

    hepsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii siz supersiniz yaaa çok beğeniyorum muhteşem bi şeysiniz
    ,,

  16. esra replied:

    selam ben hepsinin hayranıyım onlarla tanışmak istiyorum . hepsi eğer bunu okursanız lütfen lütfen ama lütfen beni bulun ve tanışalım lütfennnnnnnnnnnnnn. çünkü sizi çok seviyorummmmmmmmmmmm

  17. esra replied:

    ya bu arada hepsinin msn sini bilen lütfen yazsın

  18. mErWeeeEeeEe replied:

    çok güsell olmuşşş walla ama kısıtlı yapmışşın be balımmmmm nese ama emek var tabee:) byee miillet genç_insan

  19. KOFTİ HEPSİ:) replied:

    SİZ YİNE SÜPERSİNİZ MUHTEŞEMM HARİKALAR YARATMIŞSINIZZZ İKİ KELİME ŞARKISI SÜPER SİZİ ÇOK SEVİYORUZZZ!!!

    SULTAN İLKNUR KÜBRA BÜŞRA

    CEMRE EREN YASEMİN GÜLÇİN:):):)

  20. büşra ayvaz replied:

    ilk klibinizden itibaren sizi dinliyorum bütün şarkılarınız muhteşem…

  21. büşra ayvaz replied:

    CEMRE GÜLÇİN YASEMİN VE EREN ABLA HEPİNİZ HARİKASINIZ
    NOT-CEMRE VE GÜLÇİN ABLA SİZİ ÇOK BEĞENİYORUM!!

  22. büşra ayvaz replied:

    CEMRE EREN YASEMİN VE GÜLÇİN ABLA HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM..

    NOT.-CEMRE YASEMİN VE GÜLÇİN ABLA HEPİNİZİ ÇOK BEĞENİYORUM!!!…

  23. zeynep replied:

    benim adım zeynep hepsi grup’unu çooooooook ama çooooook sewiyorum onlarla bir gün tanışmak en çok hangisi güzel ayrımıda yapmıcam çünkü insanların hepsi güzeldir Allah yarattığı için güzeldir.Nese hepsi grubu şarkılarınız çok güzel öpüyorummmmm!!!!!

    e-mail:bloom-zynepqhotmail.com

  24. deniz replied:

    yasemin

  25. gökçe replied:

    hepsi biri çooooooooooooookseviyorum ne olur alanyaya konsere gelsinler emine yasemine aşık ben de gülçine hepsi bir benim aşkım ne olur yasemin veye ğülçin benle konuşsunlar byyy yasemin ve gülçin

  26. damla replied:

    hepsi 1 aşıgım ereni çok seviyorum o benim tek favori ünlüm ne olur alanyaya konsere gelsin ler lütfen 4 ğözle sizi bekliyo ruz

  27. nihal replied:

    hepsi birden cemre aşıgıyım ne olur alanyaya konsere gelin lütfen alanya konseri hee ne dersiniz lütfen sizi çok seviyorum ve iki kelime şarkınızı çok begeniyo rum

  28. göktürk replied:

    valla nhal bende sizi çok beğeniyorum ne dersiniz sizde esk ye gelin olmaz mı :=)

  29. isiimsiz replied:

    bencee süper bi şarkı :):):):)

  30. burcu replied:

    sizi çokseviyorum özellikle yasemini

  31. orkun replied:

    ÇOOOK GÜZELSİNİZ

  32. esra replied:

    GERÇEKTENDE ÇOK ÇEKİCİ BİR KLİPLLLERİNİZ VAR BİZLER SİZİN HAREKETLERİNİZİ YAPIYORUZ İSMİMİZDE . ESRA KEMER .MERVE BAKICI . YASEMİN ERGÜL.ASLI YÜRÜK …HEPSİ SİZE HAYRANIM TÜRKİYEDE BU KADAR ĞÜZELL BİRKIZLAR BİRDE hareketli bir kızlar var yani aşkılarım en çok cemreyi seviyorum ben onların içi nden byby

  33. ezgi büşra replied:

    herkez on tane siz bir tanesinz cemreeee duy sesimi ya seni canımdan daha çok sevyorum aşkım

  34. ilayda replied:

    yha kızlar bana çulcının msnesini varsa verirmisiniz

  35. yarennur replied:

    ben grup hepside yasemini çooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum kimse benim gibi onu sevemaz
    adımda yarennur

  36. tuğçe replied:

    sizi çok seviyorum özellikle eren ve cemre ablamı hemen alınmayın yasemin ve gülçin abla sizide çooookk seviyorum lütven gebzede konser verin sizi kurban olurum bu arada msneneniz ne cemre abla ve eren abla allah aşkına verin hadi ben sizin 4dünüzede hayranım hepinize kurban olurum biz 23 isanda sizin şarkılarınızla dans ettik ben yani tuğçe=eren ilknur=cemre=kübra=yasemin yağmur=gülçin aşksınız siz cansınız siz kurban olduğumsunuz siz allah aşkınıza camla görüşelim olmadı bir kere ses klibi yollayın bir sesinizi duyuyım yeterli bana gerçekteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen aşklarımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  37. tuğçe replied:

    hepiniz gruba neşe katıyorsunuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz aşklarım caNLarIM heRŞeyLEriM

  38. ELİF replied:

    CEMRE VE GÜLÇİN ABLA SİZİ ÇOK SEVİYORUM GRUBUN ENGÜZELLERİ SİZSİNİZ DİYERLERİDE GÜZEL
    AMA BNA GÖRE SİZ DAHA GÜZELSİNİZ SİZİ SEVİYORUM

    NOT ARKADAŞLAR BU YAZILARI HEPSİ GRUBU OKUYOMU

  39. büşra replied:

    grup hepsi sizi çoooooooooooooooook seviyorum öelliklede eren ve yasemini herkes beni erene benzetiyo ama hepinizi çoooooooooooooooooooooook seviyorum

  40. ayten replied:

    gup hepsi sizi çok çok seviyorum bn sizden cemreyim ama hepinizde güzel olduğunuz için sizi çoook seviyorum hanginizi sevsem die karar veremiom ama sizden en güzeliniz cemreee aşkım cemrem

  41. sıla replied:

    bence hepsi ınanılmaz guzeller ınsallah buyunce onlar gıbı guzel olurum (amın tu tu):d onlar ınanılmaz guzeler ama gulcın olmasa hepsı grubu olmazdı cunku gulcın cok kalın seslı oldugu ıcın cemre,yasemın,rernın sesı ınce oldukları ıcın ben en cok gulcın ve eren cok guzel ben en cok onları begenıorum ve onları cok sevıyorum ben dızedekı basarıları cok guzel onları cok sevıyorum ve cok opuyorum bye

  42. önemli insan replied:

    anladın mı tuğçe eren benim sana yedirtmem yedirtmem sen yasemine yakışırsın hem ben konserine gittim terbiyesiz

  43. gülay replied:

    hepsi coook güzeller hepsi birbirinden manyak giyiniyo süperler yaaaaaaaaaaaaaa onları cok seviyorum ve tebrik ediyorum eren engüzeli cemre en cirkini yasemin cok güzel gülcin de güzel ama cocuk gibi davrabnnıyor yani hepsi birbirinden rüküşler ve onları ööpppppüüüüüüyyyyoooooorrrrruuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmereni gülcünü yasemini cemt,reyi de byyyyyyyyyyyyyyyyy iyi geceler herkeze herkezi öpüyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz,,,,,,,,,,,,,,,,,,—————-***************/*-+

  44. cemre kemer replied:

    merhaba lokumlarim ben cemre kemerim msn adresim: hepsigrubucemre2008@hotmail.com

  45. ebru replied:

    ben yasemin ve cemreyi çok seviyorum onları o kadar çok seviyorum tabikide erenle gülçinide çok seviyorum

  46. esen replied:

    hepsiiiiiiiiiii duy sesimiiiiiii sana bayılıyom erenim aşkım seni çooook seviyommmm

  47. MELİSA SİDAL replied:

    eren,gülçin,yasemin,cemre size bayılıyorum bi dem msnnenizi bula bilsem çok sevincem size bayılıyorummmmmmm….

  48. MELİSA SİDAL replied:

    siz seviyorummmmm bu şarkı harika

  49. MELİSA SİDAL replied:

    ern gülçin yasemim cemre asiz e bayılıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm………

  50. büşra ayvaz replied:

    yhaaaaaaa bu büşra ayvazz da kim nerden çıktı. ben de büşra ayvazıımmmmmmmmmmm

  51. kübra ayvaz replied:

    yhaaa şu hepsinin neresini beğeniyorsunuz… tmm güsel kızlar ama ben pop müziği hiç sevmem yok bi rock🙂

  52. Arzum Rana replied:

    mümkembel bir şarkılar ama gülçin in evlen mesi çok ama ço ötü oldu

  53. Arzum Rana replied:

    mümkembel bir şarkılar ama gülçin in evlen mesi çok ama ço kötü oldu LÜTFEN GELİBOLUDA KONSER VERİN

  54. BELDA SELİN replied:

    çok güzel 1 şarkı içinizden en çoooook
    cemre yi seviyorum sizinle kamerada konuuşm istiyorum kayseride konser vermenizide istiyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Bir Cevap Yazın

Trackback URI

