Ismail Yk – Elveda


Haziran 7, 2008. Etiketler: , , , . Klip, Klipler, Muzik, Sarki.

15 Yorum

  1. serkan replied:

    ben serkan ısmail yk cok seviyorun ve aradaslanında ben 4/b gitiyon sahabcı
    ben serkan tükel
    ısmail.yk

  2. gümüş replied:

    SLM MERHABA BEN GÜMÜŞ SENİ VE ŞARKILARINI ÇOK SEVİYORUM SENİ GÖRMEK İSTİYORUM BEN KARABÜK TEYİM KARABÜK’E GELİP KONSER VEREBİLİRMİSİNİZ SİZİ GÖRMEK İSTİYORUM

  3. ebru replied:

    idare ederrrrrrr

  4. ykcı_prensess72 replied:

    ykcım yeni almün tek kelimeyle süper olmuş canımm seninle tanışmayı o kadar cook istiyorum ki bir bilsen ki?ykcım yakışıklı prensim cok tatlısın yaaa tekirdag yaa gelirmisin konser vermeye gelirmisin bekliyorum senii ben gizli hayranın ykcım msne adresim tatlipreness_72@hotmail.com ekle beniii

  5. dilaver replied:

    çok güzel

  6. ebru replied:

    ben ismail yk çok seviyorum ve de şarkılarına hayranımmmmmmmmmmmmmm onu çok seviyorum kardeşlerinıde seviyorum by by

  7. merve kareyel replied:

    ben ismail yk cokkkkkkkkk seviyorum aşkimmmmmmmmmmmmm agluyom aşkinda

  8. sinem sönmez replied:

    ismail yk sana hayatında başarılar dilerim senin mutlu oldugun gün bende mutluyum senin tüm şarkılarını begenerek dinliyom allaha emanet ol bitanesi ismail sinem

  9. cano replied:

    ben ismail yk bayılıyorum çok seviyorum şarkılarını çok güzel yazıyor başrilarin devamını dılerım

  10. osman replied:

    slm ben osman senin hayranınım

  11. DİLEK replied:

    bunu ben kızım tarafından yazıyorum kızım beş yaşında sana hayran senigördükçe coşuyor anne diyor ismayil ykyı bana getir diyor keşke görebilse hoşçakal gaziantep

  12. Ebru Algün replied:

    Ben İsmail yk’nın en çok elveda şarkısını seviyorum diğer şarkılarıda güzel ama bu şarkı süper valla İSMAİL YK- ELVEDA adlı parçayı bu sitedeki tüm ark.’lara armağan ediyorum ha bide İsmaik Yk türk vatandaşlığından çıkmış sana hiç yakıştıramadım İsmail:))

  13. *** KoMaNdOoO *** replied:

    seni çok seviyotum ismail kanka benide kliplerine alsana ne olur lütfen

  14. melike replied:

    ben ismail yk çok seviyorum aynı zamanda şarkılarını da karabüke gelirse memnun olurum…

  15. fatih replied:

    bu kadar bi şey güzel ollur mu? dinlemekten vaaz vecmem…

Bir Cevap Yazın

Trackback URI

