Murat Boz – Aski Bulamam Ben


Mayıs 27, 2008. Klip, Klipler, Murat Boz, Muzik, muzik 1, Muzik1.

10 Yorum

  1. asena replied:

    çok güzel bayılıyorum bu şarkıya aşkı bulamam ben çok güzel yaaaaa çok iyi top 20 1 numara

  2. aleyna replied:

    ben murat bozla resim cekildim ablamn murat boz un asistanı da ondan artık onla vakit geçiricem.

  3. hilal replied:

    çok güzel murat boz çok hemde murat abi ben 10 yaşındayım seni çok seviyorum ama gerçek soyadın boz mu merak ettim byyy

  4. azra replied:

    bence de harıka MURAT BOZ UN bu sarkısına bayılıyorum ben

  5. nurilayda replied:

    murat boz senin şarkılarını çok seviyorum

  6. gnlcln(= replied:

    murat boz benii(=

  7. irem replied:

    ben murat boz ve hepsi 1 bide gülben regen le fotağraf çekindim ya imzada aldım

  8. selen replied:

    ben murat bozu da şarkılarınada hayranım görünüşü bile aşık etirmeye yetiyo ha bide aleynacım yalanın burda geçmez git başka yerde yalan söyle inanan yok burda sana

  9. selin replied:

    seni çok seviyorum murat boz iyi günler

  10. pınar replied:

    bn klbine bayılıorumm

Bir Cevap Yazın

Trackback URI

