Hadise – Stir Me Up


Mayıs 20, 2008. Hadise, Klip, Klipler, Muzik, muzik 1, Muzik1.

10 Yorum

  1. mehmet replied:

    çok güzel bir video klip…herkes indirsin

  2. asena replied:

    çok güzel çok beğendim

  3. merve replied:

    slm hadise ben merve msn eklermi eklermisin dj_fb_01@hotmail.com senin hatlınım

  4. aylin replied:

    hadiseye hastayım onu çok seviyom ve bu şarkısı hepsinden daha güzel ben çok beğeniyom ve hep dinliyom SENİ SEVİYORUM HADİSE

  5. baran replied:

    hadise sana hayranım

  6. aslı replied:

    hadise en iyi bayan snatçı bence….

  7. çiğdem tülay replied:

    HADİSE SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUZ LÜTFEN MSN ADRESİNİ BİZE VER SANA HAYRANIZ

  8. esra replied:

    cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk guzelllllll tam benlık haaa:)

  9. didem replied:

    tek kelimede harikaaaaaaaaaaa (MUHTESEM)hadise seni cok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmm

  10. liz replied:

    bende hadisenin msn si war weriyim hadi_se_acikgoz@hotmail.com gerçek çünkü kamerayı açtı bana

Bir Cevap Yazın

Trackback URI

