İsmail YK – Şekerim


Mayıs 16, 2008. Etiketler: , , , . Klip, Klipler, Muzik, Sarki.

9 Yorum

  1. Dilek replied:

    slm bn =DİLEK= sarkıların gerçekten COOOOOOOOKKKKKKKKK GÜZEL…..YENİ cıkan sarkı boooooommmmbaaaaaa gibi …. cooook hareketlisin..sesinde güzel….BÜTÜN KIZLAR senin hayranın tebrikler….Ben seni sevemem..ÇÜNKÜ Başka bir erkekten hoşlanıyorum… O da senin gibi yakışıklı ,hareketli cook güzel gözleri var…Sakın kıskanma calış seninde olur…Başarılarının devamını dilerim…BBBYYY =DİLEK=

  2. şükran replied:

    slm ismail yk şarkıların çooooooooooooooook güzel hep senin şarkılarını seveiyorum senin konserine katılacakım by ismail yk.

  3. çagla replied:

    slm nasılsın ismail yk sizi ailece cok severek şarkılarını dinliyoruz.sana tüm türkiye hayran oldugu gimi bende hayranım by ismail yk

  4. gizem replied:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    resmennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    başarılarınınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    devamıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı
    dilerimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  5. ALI replied:

    super

  6. tuba replied:

    slm ben sibel ismail yk çoktatlısın seni ve kılibini cok beyeniyorum beni ekle siz_im_yarim@hotmail.com

  7. tuba replied:

    ismail yk seni ve kıliplerini çok beyeniyorum ve seni ölümüne seviyorum beni ekle siz_im_yarim@hotmail.com iletini bekleyecem seni seviyorum beni ekle lütfen

  8. eminenur replied:

    ismail yk çok güzzel ve yakışıklı şarkıları çok güzel onun hayranıyım

  9. kerem replied:

    seni canımdan çok seviommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Bir Cevap Yazın

Trackback URI

