Grup Hepsi – Mum


Mayıs 16, 2008. Etiketler: , , , , . Grup Hepsi, Muzik.

43 Yorum

  1. hatice replied:

    ayyyyyyyyyyyyy donup duruyo sinir oldummmmmmmmmmm:(:( ama hepsiyi çok seviyoz ben ereni aarkilerim gülçini seviyoruzzzzzzzzzzzz:):):)

  2. 19992007 replied:

    çççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooogüzel en sevdiğim şarkı hepsi bana msn nizi verirmisiniz?????????????????????????????????????????????lütfen

  3. rabia replied:

    rabia_turkoglu@hotmail.fr pardon az once yanlis yazdiydim

  4. dünya replied:

    ben ereni daha çok seviyorum yaseminde olabılır ama gerisi iğrenç

  5. dünya replied:

    ben en çok ereni seviyorum lütfen bana erenin msnsini verin msn adresim yazıo lütfen ben erene ve yasemine bayılıyorum lütfen ikisi dünyanın en tatlı isanları benden sonra tabiii lütfen:d

  6. yasemin replied:

    sizi çok seviyorum msnlerinizi verirmisiniz

  7. ülkü replied:

    hepinizde güzelsiniz bende büyünce sizin gibi dizi ve şarkı yapıcam şu an 3 e gidiyorum 10 yaşındayım

  8. AYŞEGÜL replied:

    ggggggüüüüüüüüüüüüüüüüülllllllllllllçççççççççççiiiiiiiinn sana aşığım çok güzelsin seni çokkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

  9. hatice replied:

    gülçin sana aşıgım çokkkkkkk gzelsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn_mayıs 20 4:38hatice parlak sitede
    esra abla:eren
    ben:gülçin
    saliha:cemre
    merve.yasemin

  10. vsujjsd replied:

    hepsi grubunu çççok seviyorum hepsi 1 dizisi kaldırılmasa cok gusel olurdu cemre yi çok seviom msnlerini bi kez için verin lutfen görim sizi

  11. vsujjsd replied:

    cemrenin burnu yapmamış

  12. EREN replied:

    eren ben sizi çok seviyorum
    lütfen kimseye msnmi vermeyin

  13. kaan ve düşüm replied:

    eren abla ve cemre abla sizi çok seviyoruz sizinle tanışmayı çok istiyoruz

  14. kaan replied:

    eren abla sizinle tanışmayı çok istiyorum seni çok seviyorum

  15. düşüm replied:

    cemre sana bayılıyorum ötekinleride öncelikle seni

  16. enes replied:

    hepsi grubu ben erkek olmama rağmen sişzi seviyorum.gülcinin hayranıyım dizideki emre abiye selam msn lerinizi yazarsanız sevinirim.ben 10 yasındayım

  17. simge replied:

    cemrem ,ernim ,yaseminim,gülçinim 4 büyük melek sizsiniz.ama aranızdan en güzelinzde CEREMMMMMMM bana msn adreslerinizi verirmisiniz by.

  18. eren hayranı esma nur replied:

    ya yeter ya yalvarıyorum ne olur seni seviyorm artık beni ekle msn ne yaaaaaaaaaaa lüüüüüüüüttttttttfffeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnn AŞKIM ,EREN EREN&ESMA NUR

  19. şenda replied:

    hepsi grubuna bayılıyom en çok cemreyi ve yasemini seviyom

  20. ceren replied:

    ccccccccccceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmre seni seviyom

  21. aycan replied:

    ark.lar bende hepsinin msn si war isteyenler sölesin wereyim

  22. eren replied:

    cocuklar ben eren inamayın onşlara bizim msn miz yoooookkkk kaç kere dicem sizi çoook sewiorum ama lütfen kimseye inanamayın bizim msn adresimiizz yookkk yaseminin selamı war gülçin yanımda deil cemreninde selamı war öpldünüzzzzzzzz

  23. çisel replied:

    çokgüzel

  24. çisel replied:

    kardeşim gülçin ablayı seviyor ben cemre ablayla erenablayı seviyorum

  25. aaayyy kıcık oldum replied:

    aaaayyy sinirr oldum gelmedi gitti ne şeymiş he
    gıcık oldum valla

  26. miray replied:

    hepsi gurubunun şarkıları çokbeyeniyorum şarkılarını dinliyorum ve en büyük hayalim birkere olsun görmek

  27. yaren replied:

    ay ysm ablamı ozledim keşke gelse ben onun hayranıyın ereninde yoshy hep yolda erense uzayda gülçin şıp sevdi cemre çokzorlu biri süqerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bende yaren yaren hep yolda ysm olanları sie

  28. yaren replied:

    bende yasemini ems var yoshy ve cemreni yoshi_yasemin@hotmail.com ciddi_ben@hot
    mail.com

  29. cemreci büşra replied:

    şarkıyı biliom ama açamadım nası açılıyo

  30. cemreci replied:

    cemreyi çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  31. imgeee replied:

    şarkılarınızın bazıları güzel ama bazılarını severek dinlemiyorum…

  32. pirenses replied:

    ayyyyyyyyyyy hepsiyi sevioma maa açılmadııı istedigim şeyy:(:(:(

  33. kgjıh replied:

    hepinizi çoooook sewıyorum ama cemre nin ayrı bir güzelliği var

  34. gülçin replied:

    sizi çok seviyorum nolur msn nizi verin sizi çok seviyorum şarkılarınızda ayrı güzel sizi çok seviyorum hele hele gülçinii gülçinimmm sarı ördeğim by.

  35. eda replied:

    hepsi1 size ölüyorum

  36. nida replied:

    neden acılmıyo yaaaaaaaaaaaa. of arkadaslar bana nedenini söylermisinizzzzzzzzzzzz bu sarkıyı cok sevıyoyum….

  37. eylem replied:

    arkadaslar slm nbr hepsiden cemreyi seviyorum işhallah konserin
    byebyebyebyebyeybbe

  38. berfin replied:

    slm ben berfin 9 yaşındayım 3.sınıfa gidiyorum seçim yapmam hepiniz güzelsiniz bütün şarkılarınıza hayranım en çak cemre ve gülçinin sesine benzetirim sizinle konuşmak güzel hoşçakalın

  39. berfin replied:

    konsere gelemedim arkadaşım kamera ile çekti sidiye aktardı öyle izledim
    yakşanlar

  40. YAREN ÇAĞLA replied:

    sevgili hepsi grubu sizi çok ama çok seviyorum canlarım benim en son olan konserde harikaydınız hele salıncakta sallandığınız zaman harikaydınız yasemin abla sen herkezden daha güldin tebrikler gülçin ablayıda atlamıyalım gülçin abla senin sesin kadar kimse güzel ses çıkaramaz bundan eminim eren abla sende insanları yemekte bir güzel doyurusun cemre abla çok titizsin hepiniz birbirinizden özelsiniz özellikle yasemin ablaseni çokama çok seviyoooooooooorum!!!!!!!!!

  41. yaren replied:

    msneniziverin nolur ki

  42. nisa replied:

    egülçin evleniyor herhalde gurup dağılacak herhalde

  43. ceren replied:

    hepside çok güsel ayrımcılık yapmayın lütfenn

Bir Cevap Yazın

Trackback URI

