4 Yüz – Dandini


Mayıs 16, 2008. Etiketler: . 4 yuz, Klip, Muzik.

10 Yorum

  1. ezgiada replied:

    cok sevıyorum bu sarkının en bası harıka ya saolun

  2. gülcan replied:

    ben bu şarkıyı çok seviyom

  3. seyhan replied:

    4 yüz şarkıları

  4. tuğçe replied:

    yağ şarkınızı çok beğendim ama bu sitede video açılmıyo uf be delioldum ha

  5. tuğçe replied:

    rica etsem şunu ayarlarmısınız artık site kiminse

  6. tuğçe replied:

    ömer taşkın seni seviyorum aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bitanem niye benimle çıkmıyosun işte sana aşkımı itiraf ediyorum

  7. adsız... replied:

    bence grup hepsi dehe güzel 5 yüzden aman 4 yüzden öff ne salak isim

  8. betül replied:

    size hayranım okulda sizi arkadaşlarıma anlatıyorum

  9. betül replied:

    bence siz en güzel grupsunuz

  10. sevilay replied:

    sizin sarkılarınız guzel ama sız daha guzelsiniz biliyomusun nuz kendinize iiiii bakınmn

Bir Cevap Yazın

Trackback URI

