Lara – Katmer Katmer


Mayıs 7, 2008. Etiketler: . Klip, Klipler, Muzik, Sarki.

11 Yorum

  1. ebru replied:

    süpersin larammmmmmmmmmmmmm

  2. merve replied:

    seni çoooooooooooook seviyorum lara senin hayranınım ve bütün müziklerin harika süpersinnnnnnnnnnn

  3. büşra replied:

    seni çok seviyorum

  4. simge replied:

    seni seviyorum lara seni çok beğeniyorum keşke bende senin kadar güzel olamildem

  5. mine replied:

    lara seni çok seviyorum
    hemde çok
    sana şiir yazdım lara sen bizim herşeyimizsin

  6. mine replied:

    lara ben seni çok seviyorum sen benim en ama en sevdiğim sanatcısın hergün seni dinliyorum.seni çooookkkk seviyorum

  7. mine replied:

    lara manyakmısın sen deli kız bensalak sabri

  8. lara replied:

    it minem nasıl benle böyle konuşursun ulan hasiyetsiz şopar

  9. göde replied:

    …tek kelimeyle süper…senin kadar başarılı birisi görmedim. başarışlarının devamını dilerim…FURKAN adına bir şarkı istiyorum

  10. burak replied:

    laracım supersin seni cok seviyorum askımsın ya

  11. senem replied:

    şarkı süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr çokkkkkkkkkkkkkkkkk beğendimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lara abla bana msn ni meil olarak atarmısın lütfennnnnnnnnn lütfennnnnnnnnnnnnnnn

Bir Cevap Yazın

Trackback URI

