Emre Altuğ – Kapış Kapis


Nisan 18, 2008. Emre Altug, Klip, Muzik, Muzik klibi.

31 Yorum

  1. NİMET DEMİR replied:

    süer bişiey ya

  2. didu replied:

    emre abi sizi üzmek istemem çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook sapık bir şarkı. ben 7 kardeşim 4 diğer kardeşim 0 yaşında.

  3. Marie replied:

    slm:)

    cok guzeldi:)

  4. aslı replied:

    ben bu şarkıyı çoooooooooooook beyendim.

  5. YİĞİT&KÜBRA replied:

    YA SÜPER Bİ ŞEY MÜTHİŞ Bİ ŞARKI BENCE YAZA DAMGASINI VURACAK…

  6. geveze kız replied:

    slm emre abi bu şarkı yaza damgasını vuracak yabancı şarkılarda neymiş şarkı 7den70e herkesin ağzına slogan olmuş seni çoooooooooooooooooooook seviyorum
    kendine çok iyi bak

  7. tatlıcadı replied:

    ya çok güzel bi şarkı ama bu kılipdeki kızı çok kıskandım onun yerinde ben olsaydım ya seni çoooooooook seviyorum

  8. berkay replied:

    anneme söyledim emre abi benim dogum günüme gelebilirmi diye annem gelsin dedi ama ben antalyada oturuyorum dogum günümü bech parkta yapıcamda ondan

  9. oowen replied:

    olmuş…………….

  10. oowen replied:

    çok güzel bi şarkı olmuş………………………..
    tamam seni anlatıyor.byb…

  11. serkan replied:

    çok güzel olmuş bence bu yazın en güzel şarksı tebrikler……… :))))

  12. dreamlove replied:

    bencede mukemmel bı sarkı tam bana gore emre altug sever kızlar bnmle konusabılır

  13. SuikastGirl replied:

    ŞARKILARINA AŞGIM

  14. ırmak replied:

    güsel olmuş kime yazmış acaba

  15. ırmak replied:

    güsel olmuşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

  16. ırmak replied:

    eeee braaaaaaaaaaaavvvvvvvvvvvvvvooooooooooo

  17. ırmak replied:

    güsellllllllllllllll

  18. veliiiiiiii replied:

    güselllllllllllllll

  19. ırmakkkkkkk replied:

    güselllllllllllllllllllll

  20. ırmakkkkkkk replied:

    beğendim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. emre altuğ delisi replied:

    YA BAYILIYORUM SANA SEN ÇOK FARKLI BİŞEYSİN YA EŞİN BENZERİN YOK SESİNİN ÜZERİNE BAŞKA BİR SES TANIYAMIYORUM ÇÜNKÜ YOK YA SEN YAKIŞIKLILIĞIN KİTABINI YAZMIŞSIN GECE SABAHLARA KADAR SENİN ESKİ DİZİNİ VERİYORLAR <BENDE SABAHA KADAR TAM 3’KERE ARKA ARKAYA DİZİYİ SEYREDİYORUM (SENSİZ OLMUYOR)YA N’OLUR SENİ TEKRAR EKRANLARDA GÖRELİM SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

  22. emre altuğ delisi replied:

    OLMUYOR OLMUYOR SENSİZ OLMUYOR KADER ALDI SENİ BANA VERMİYOR GÜLMÜYOR GÜLMÜYOR YÜZÜM GÜLMÜYOR SEN SEVMESSEN KALBİM HUZUR BULMUYOR………………..SENİ ÇOK SEVİYORUM ……….SENİN İÇİN BEN ÖLÜRÜM YA SEN KENDİNDEN VAZGEÇİRTEMİYECEK KADAR İYİ YÜREKLİSİN(((((((((((SENİ GERÇEKTEN TANIMIYORUM AMA İÇİMDEKİ SES BUNLARI DİYOR )))))))))))))))))))))))))sensiz asla

  23. cansu replied:

    güzel bir şarkı bnce şimdiye kadar yapmış olduu sarkıların içinde en güzeli bu şarkı hoşşş bi sarkı ne diim basarıların devamı gelsin emre abi

  24. tuğçe replied:

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    değillllllllllllllllllllllllllllllll
    desem
    yalannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    olur
    çooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkk
    güzel

  25. sivas_kiz replied:

    ya cok süper birsey ben avusturya da yasiyorum ve herkesin dilinde bu sarki!! coooook süper olmus!
    seni cook seviyorum!!! ByE ByE CiAoOoO…

  26. []Love Them[] replied:

    Emre abi Super bir sarki yaaa, bu yaza damgasini vurdu, herkesin dilinde bu sarki, bu arada ben Belçikadan.
    çagla sikel’le sana mutluluklar diliyorum, çok yakisiyorsunuz birbirinize!.. (Nazar Degmesin!)
    kisses xxxxx
    Crazy Girl

  27. BUKET replied:

    SENI COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKK SEVIYORUM EMRE AMA SENIN BIR SARKI VARDI YA (BU KADAR MI) ONU DAHA COOOOOKKK SEVMISTIM AMA ALBÜMÜN COOOOOKK SÜPER ASKIM SEN BENIM SIN AMA CAGLA SIKELE ISALLAH SONUNA KADAR MUTLU OLURSUNUZZZZZ
    😉;);)

  28. BUKET replied:

    ASKIM ISALLAH MUTLU OLURSUN CAGLA SIKELE VE SONUNA KADAR BERABER OLURSUNUZ BEN SENI COOOOOKKK SEVIYORUM KESKE BENIMLE OLSAYDIN AMA BU OLMIYACAK CÜNKÜ SEN TAAA TÜRKIYEDE ISTANBUL EN SEVDIM SEHIR VE BEN ALMANYADAA AMA BENIM SON SÖZÜMM SENI SEVCEM SONUNA KADARRRR ASKIM
    😉

  29. BUKET replied:

    YAUUUUUUU BIR FOTO SENINLE YETERDI BANA BILIYORMUSUN ÜFFFFFFF😀

  30. SERGEN -BOYYYYYYYYY replied:

    EMRE SENI SEVIYORUMMMMM…

  31. BUKET replied:

    askimmmm yaaaa😀

Bir Cevap Yazın

Trackback URI

