Petek Dinçöz – Sandım ki


Nisan 16, 2008. Klip, Klipler, Muzik, Petek Dincoz, Sarki.

8 Yorum

  1. BUKET replied:

    YAAAAAAAAA COOOOOOKKK SEVIYORUM BU SARKI HEP TÜRKIYEEE AKLIMA GELIYORRRR ÜFF DENIZDE FELAN GERCEKTEN GÜZEL SARKIII😉

  2. Cemre_ezgi replied:

    Bence peteğin bütün şarkıları çok süper.Mesala yıldızın şarkılarından daha güzel olduğunu söyleyebilirim.

  3. Cemre_ezgi replied:

    Petek dinçözün sadım ki ,doktor tavsiyesi,çalkala,frenkans gbi şarkıları çok süper.Ayrıca kolay deği,lde güzel bir şarkı.E sonuçta petek dinçöz bu napıcağı bilinmez.

  4. Cemre_ezgi replied:

    buket ya peteğin bütün şarkıları çok süper.Sadece süper mi?hatta şahane.Buketçim harika avatarın.Petek dinçöz ü şarkıları 2001 den beri şahene şarkıları harika ve süper.Buket bu arda cevabını bekliyorum.

  5. Cemre_ezgi replied:

    Aslında durumun iyi tarfından bakarsak peteğin 2001 den beri hgarika şarkıları devam ediyor.Çalkala,doktor tavsiyesi,kolay değil,sadım ki ,frekans gibi şarkıları çok süper.Doktor tavisyesi ve sadım ki çok eski şarkılar.Doktor tavyesi 2001 şarkısı.sadım ki ise 2002 nin

  6. Yaseminci _ezgi replied:

    sadım ki de çok güzel bir şarkı.sadım kinin şarkısı 2001 de çıktı.güzelllllllll

  7. Yaseminci _ezgi replied:

    Buketçim zaten petek dinçözün yıldız tilbenin şarkılarından şahsen çok güzel.Yıldızın ise şarkıları petekten daha güzel olamaz.Şarkı söylemek lazım a oda katılmış.Kendisi zaten gıcık.Şarkı söylemek lazımda daha da gıcık olmuş.

  8. RAPUNZEL _ezgi replied:

    bende bu şarkıları çok güzel.Arda sırda adımı değiştiroyrum.Ne yapıcaksınızkiAdı değiştirmek bize kalmış.

Bir Cevap Yazın

Trackback URI

