Niran Unsal – helal et


Nisan 16, 2008. Klip, Klipler, Muzik, Niran Unsal.

7 Yorum

  1. Cansu replied:

    Acaip coooooooooook guzel sarki

  2. Cansu replied:

    Acaip coooooooooook guzel sarki_ben coook iyi bir dostum olan,,izmirli dostuma,,bu sarkiyi armagan ediyorum:}}}

  3. seher replied:

    hastasıyım bu sarkının ben yaaa………süper bi şarkı.

  4. seda replied:

    bayıldım lann

  5. kalpsiz replied:

    ya offfffffff şarkı güzel ama bide dinleyebilsek şarkı açmıyo bee

  6. kalpsiz replied:

    ya offffffff ya madem ki bi site açtınız mümkünse biraz sitenin hakkını werin bi şarkı dinlyecez açılmıo yaaaa nedir bu ben anlşamadım adam mı kandırıosunuz..

  7. nilay replied:

    hepsi 1im seni çok seviyorum

Bir Cevap Yazın

Trackback URI

