Sibel Can – Aşkımız İçin (2007)


Nisan 13, 2008. Etiketler: , , . Klip, Klipler, Muzik, Sarki.

58 Yorum

  1. aycan replied:

    senı sevıyorummmmmmmmmmmmm sıbel ablaaaa

  2. TUßA TAŞEZ replied:

    SERDAR YİNE SÖZLERİ DÖKTÜRMÜŞ:) GÜZEL ŞARKI,SİßEL SANA DA YAKIŞIYOR HER ŞARKI YA NE DİİM;) HARİKA… SÖZLERİ SÜPER !SERDAR YÜREĞİNE SAĞLIK….

  3. turgay replied:

    supersın beeeeeeeeeeeeee

  4. sedef replied:

    çok güzel olmuş yaa serdar ortaç süpersinnn seni çok seviyorum……….

  5. sıla replied:

    bir bu aşrkıyı birde çakmak çakmağa bitiyorum seni de çoooooooooooooooooooooooooooooooook sewiyorum sibel ablamm(( -_- ))

  6. sıla replied:

    helal olsun gözlerinde süper canım benim seni çoook sewiyorum bu şarkılar inşallah hiç dilden düşmezzzz …..

  7. sensizim replied:

    rasimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm seni çoooooooooooooooooooooookkkkk sewiyorum biricik aşkım !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (l)

  8. aylin replied:

    sibelcanı çok seviyorum sesin herkezi neşeye boğuyor herkez sana bayılıyor

  9. alpa_cino67 replied:

    her zamanki gibi gene harikasın sibel

  10. melek replied:

    her zamankindende güzel olmuş sibel çokkkkkk süper bir parça

  11. dilara replied:

    yaa böle bişey yok yaa süper walla sibel ablacım benim seni seviyorum___

  12. melike replied:

    sibel abla süpersin yaa bırak en güzel kadın hülya avşar demeyi sen ondan kat kat güzelsin seni seviyorum

  13. bestegül replied:

    valla bu şarkı çok güzel tabi herzaman güzel sni sefiom sibel ablaa………

  14. esra replied:

    biricik sibel ablam benim seni cok seviyorum sen bitanesin canim süper olmus herseyi

  15. öznur şen replied:

    harika bir albüm kutlarım başarılarının devamını dilerim yılınen iyi albümü bence

  16. ekolll replied:

    serdarsen bir numarasın murat

  17. bestegül replied:

    bu şarkı manyak yha …çok güsel

  18. esra replied:

    merhaba sibel abla şarkın çok güzel olmuş yeni sitilinde çok güzel saçlarının rengi hep böyle kalsın sen çok güzel bir bayansın çakmak çakmak sarkısı bu seneye damgasını vurdu ve bu şarkı sözlümle benim şarkım neyse kendine çooooooook iyi bak seni çok çoooooook seviyorum

  19. GuLaY replied:

    bu sarki bu seneye kesin damgasini vurar supersin sibell hep boyle ol

  20. BUKET replied:

    COOOOOKKK SÜPER SIBEL ABLA AFERIMMM SERDAR ABIIII DEVAM BÖYLEEE😀 NEDIM HARIKAAAAAAAA😉

  21. BUKET replied:

    SÜPERRRRRRRRRRRR !!!😉

  22. BUKET replied:

    SÜPER YAHUUUUUUUUUU HERGÜN DINLIYORUM BU SARKIIIIIIIII

    SIBEL ABLAAAAAAA !!!!😀

  23. BUKET replied:

    SÜPER SARKI BENDE YENI BULDU DAHHHH YENISI ISMI

    ( ANLADIN SEN ONU ) SÜPER YAHUUUUU SIBEL ABLA ANADIN SEN ONU SÜPER SARKIIIII

  24. BUKET replied:

    😀😉

  25. BUKET replied:

    GÜZEL SARKI HEHEEEEEEEE BEN ALMANYADAN GELIYORUM HABURGGGGGGGGGGGGGGGGGG KOMMT JEMAND AUCH AUS DEUTSCHLAND LENNNN😉

  26. betüş__hilal replied:

    şarkı çok güsel ama şu serdar ortaça çok sinir oluyom nedense

  27. Z.Buğra Akman replied:

    güzel şarkıymış yeni dinledim :s

  28. emre replied:

    çokı güzel şarkı

  29. hakankaya replied:

    slm deniz ben hakan kaya

  30. HATİCE YEĞİT replied:

    sibelin fiziğine hayranım.aşkımız için şarkısı çok güzel görüşürüz bayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  31. gözde replied:

    sibel ablam nolur msn görüyorsun beni ekle lüütfen senin şarkılarını hepsini ezbere bilyorum

  32. bebeğim replied:

    ssssssssüüüüpppeerrssinn abla ya bu şarkıyı herğün dinliyom çokk beeğğeeniiyoom

  33. SeRKaN replied:

    slmmmm bende sibel can hayranıyım canım abLam benim iyi ki varSın sibeL abLaaaa ben izmirden serkan edebiyat öğretmeniyim saygılar 🙂

  34. barbie replied:

    bu şarkıyı duyunca yerimde duramıyorum bu bşarkı çok süper tebrikler sibel ablacım

  35. serkan replied:

    ay be çokkkk yaşa sen ne kadar güzel müzik dillerine sağlık:):)

  36. serpil replied:

    sibelcan abla ben senin çok seviyormu şarıkların çok güzel adım serpil soyadımda erkut eskişehir de oturyormu eskişehir bekleyormu 6. sınıfa gittiyormu.
    bbbbbbbyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    she_serpil_26@msn.com

  37. yasemin replied:

    ( SENİN ŞARKILARINI ÇOK DİNLİYORUM)

    BÜYÜK BİR HAYRANINIM

  38. keriman replied:

    seni cok seviyorum annem ve ben sana hayranız seni bu yeni şarkınla tebrik etmek istiyorum bu şarkın 2008 damgasını vurdu hellal olsun sana sibel abla good by

  39. ece replied:

    şırnak silopiden büyük bir hayranınım seni seviyorum sağlıklı bi ömür diliyorum inşallah hep mutlu olursun

  40. ilayda replied:

    nbr

  41. ilayda replied:

    çooook güzel ve çok ii bir sanatçısın seni çoooooooooook seviorum

  42. çilem replied:

    süreklı çakmak çakmak ve aşkımız için süreklı onları dınlıyom çok güzel şarkılar senı çok sevıyorum sıbel can

  43. ebru replied:

    serkanmısın nesin yazdığın seye bak minik dilmis esek kadar dili var görmüyomusun

  44. muhsin replied:

    çok güzel bütün şarkıların

  45. egemen replied:

    sibel abla buda kral olmuş senşi seviyoz ve sesinle mest oluyoz sen hep sağol var ol güzel sesli tek sanatçı sibel abla

  46. egemen replied:

    ses budur arkadaşlar helallll helal helal seni seviyoz seni sevenide seviyoz çünkü ortak yönümüz var be sibelcan

  47. egemen replied:

    her şey çok güzel yanındaki hayır sesin bunuda kapatmışşş sibel abla

  48. büşra maden replied:

    çok güzel eğlenceli klip olmuş sibel can a da yakışmış

  49. yasemin replied:

    daha önceden izlemiştim çooooooooooooooooooookkkk güzeldi ama burda neden çıkmadı anlamadım sibel abla

  50. canberk replied:

    FISTIK GİB YAPMIŞ AYRICA BURDAN DA BİŞEY SÖLEMEK İSTİOYRUM ADIM CANBERK İSTEYEN KIZLARA AÇIĞIM BY BABAY

  51. sibel replied:

    SİBEL ABLA SENİ ÇOOOOOOOOOKKK SEVİYORUM BEN ÇOCUK KOROSUNDAYIM SENİN ŞARKINI TERCİH ETTİM AŞKIMIZ İÇİNİ SÖYLEYECEM BANA LÜTFEEEEN CEVAP YAZ NOOOOOOLUUUUUUR

  52. SİBEL replied:

    sen çoooooooooooooooooooooooooooooooookkkk güzel bir kadınsın annem de söylüyo zaten bana noooooooooluuuuuuursuuuuuuuunn cvp ver

  53. SİBEL replied:

    niye daha önce yazdım şey gitmedi

  54. SİBEL replied:

    ben çocuk korosundayım sibel abla senin şarkını solo olarak söyleyecem bana cevap yaz nooooooooooooluuuuurrr

  55. cüneey replied:

    helal olsun be ne kadar güzel sesi var bravo tebrikler sibel can ben sizin hayranınızım çok güzel şarkılarınız var bravo diyorum başka birşey bemiyorum ve sizi çok sewiyorum

  56. cüneey replied:

    şarkıların çok güzel yyyaaaaaa seni kıskanıyorum bravo diyorum ve başka birşey demiyorum seni ve şarkılarını çok sewiyorum

  57. cüneyt replied:

    mersine gel lütfen yalvarırımölüyorum senin için

  58. nuray replied:

    ben sibel can hayranıyım.obenim sahnelerin assolisti.sen
    çok seviyorum

Bir Cevap Yazın

Trackback URI

